Aquest blog ha estat creat pel grup D del crèdit de síntesi del 2011. Format per l'Andreu Aymerich, l'Arnau Muniesa, en Marc Sanchez, en Simbara Jagana, en Mohamed Marouan i en Gerard Ferrer. Servirà per apuntar la feina diària del grup i ajudar-nos en aquest crèdit.
No hay comentarios:
Publicar un comentario