lunes, 11 de abril de 2011

Presentació

Aquest blog ha estat creat pel grup D del crèdit de síntesi del 2011. Format per l'Andreu Aymerich, l'Arnau Muniesa, en Marc Sanchez, en Simbara Jagana, en Mohamed Marouan i en Gerard Ferrer. Servirà per apuntar la feina diària del grup i ajudar-nos en aquest crèdit.

No hay comentarios:

Publicar un comentario