viernes, 15 de abril de 2011
jueves, 14 de abril de 2011
1-Preparant una exposició
a) 15-4-2011. Una hora. b)Els objectius són compendre el que hem realitzat durant el llarg la setmana i explicar-ho davant els grups. c) La feina que han fet els membres del grup ha sigut saver-se la part que els partoca i comentar-la. També s'han de saber la part del poema de Nelson Mandela. d)L'única possible dificultat és que t'has d'apendre alguna cosa que et resulti difícil. e)S'ha de tenir en comte que és molt important fer la feina diària i si ho entens més o menys tot perquè si t'has esforçat i has prestat atenció, no et resultarà difícil exposar-ho davant de tothom.
1. Revolució arquitectònica i industrial.(Visita al MNATEC).
a) 14-4-2011. Unes tres hores i mitja. b) Els objectius són apendre el màxim possible els objectes, curiositats....i intentar compendre com funciona o funcionaven. c) Tothom ha fet la feina menys en Gerard, que estava malalt. Han prestat atenció. El full individual tothom l'ha fet i el de grup l'ha fet l'Arnau amb l'Andreu. d) Les dificultats eren que habíem de llegir tots els cartells i escribir la informació i no ens donava temps a anotar-la tota pel ràpid canvi de sala. e) El que s'ha de tenir en comte és que s'ha de prestar atenció, llegir bé les preguntes i respondre-ho tot intentant compendre les explicacions del professor si en fa.
1.Unitat i dessidència
a) 13-4-2011. 45 minuts de durada. b) Compendre el text i respondre les preguntes. c) La feina l'ha realitzat l'Andreu, amb l'ajut de l'Arnau, mentre en Gerard estava malalt i els altres membres del grup feien altres feines. d) Les dificultats són que alguns fragments del text no són f'àcils de comprendre. e) Les pistes que s'han de tenir en comte só que el text s'ha de llegir a poc a poc i les paraules que no s'entenguin buscar-les al diccionari per saber el significat.
3. Los nuevos caminos de la literatura.
a) 12-4-2011. 1 hora. b) Els objectius són apendre autors antics espanyols. c) En Marc ho ha fet tot. L' Arnau, en Simbara i en Mohamed l'han ajudat a buscar petita informació. La resta del grup feia altre feina i en Gerard estava malalt. d)L'única dificultat ha sigut la connexió a Internet e) S'ha de tenir en comte que depèn de l'autor que et toqui, hi pot haver menys informació i s'ha de buscar a moltes pàgines web.
1.La revolució de les avantguardes.
- a) 12-4-2011 i 13-4-2011. Tres hores i mitja.
- b) Els propòsits que ens proposem són: descobrir caligrames i els autors, treballar un caligrama i aprofundir la informació que dóna i quan tinguem suficients coneixements, realitzar-ne un
- c) En Simbara i en Mohamed han buscat la informació de cada caligrama. En Marc Sánchez i en Gerard han fet altre feina,l'Arnau ha treballat el caligrama escollit i ha buscat informació de l'autor i l'Andreu ha fet el caligrama inventat.
- d) Les dificultats han sigut que l' internet no anava lo suficientment bé, en alguns caligrames era difícil trobar la informació i que fer el caligrama ha sigut una tasca complicada.
- e) Les nostres pistes a tenir en compte són: vigilar en fer el caligrama, és una feina.molt difícil
miércoles, 13 de abril de 2011
Construint el nou mapamundi
- Dimarts 12 i dimecres 13 d'Abril. tres hores
- els objectius són fer el mapamundi, pintar-lo segons la teoria dels colors i posar el nom dels països.
- l'Andreu Aymerich ha retallat el mapa, l'ha pintat, ha posat els noms dels països, ha fet el títol,ha fet el póster de la teoria dels colors. En Simbara , en Mohamed, han fet lan resta. En Muniesa m'ha ajudat a fer el póster de la teoria mentre en Marc feia la feina de castellà
- les dificultats han sigut la lentitud de l'internet.
- si un altre grup ho fa els recomanaria estar atents a l'explicació de la teoria i fer un mapa ben pintat i entenedor
2.I am the master of my fate
a)13-4-2011. Durada: 20 minuts cadascú.
b)Els ojectius d'aquesta activiat són apendre's el poema de memòria i ponunciar-lo bé. També traduirlo i escoltar-lo.
c)L'Arnau l'ha escoltat, l'ha llegit i l'ha traduit. També se l'ha estudiat.La resta del grup també se l'ha memoritzat.
d)La dificultat principalment ha sigut que l'entrada al youtube, per escoltar el poema ha sigut molt complicada per la nefasta connexió a Internet.
e) No hi han pistes a tenir en compte. No és una activitat difícil, ni llarga si la connexió a Internet és bona.
b)Els ojectius d'aquesta activiat són apendre's el poema de memòria i ponunciar-lo bé. També traduirlo i escoltar-lo.
c)L'Arnau l'ha escoltat, l'ha llegit i l'ha traduit. També se l'ha estudiat.La resta del grup també se l'ha memoritzat.
d)La dificultat principalment ha sigut que l'entrada al youtube, per escoltar el poema ha sigut molt complicada per la nefasta connexió a Internet.
e) No hi han pistes a tenir en compte. No és una activitat difícil, ni llarga si la connexió a Internet és bona.
martes, 12 de abril de 2011
2. la revolució de l'esport modern
- dimarts 12 d'abril del 2011, una hora
- els objectius són jugar a rugbi aplicant les regles que hem après adaptades per nosaltres.
- tots els membres del grup han jugat a rugbi per torns fent canvis quant era convenient.
- no hi ha hagut dificultats en el joc. només a l'hora de realitzar l'entrada era que l'internet era molt lent
- si algun altre grup juga a rugbi els recomanaria que les interrupcions siguin les mínimes i si n'hi ha siguin el màxim de curtes possibles.
lunes, 11 de abril de 2011
4. Revolucions musicals
a) 11/4/11. 2 hores
b) Aprendre sobre diferents compositors i veure els diferents estils que deriven d'aquests compositors.
c) Fet per: Marc Sanchez (ho ha acabat al migdia a casa seva) i Arnau Muniesa. En Simbara Jagana i en Mohamed Marouan els han ajudat dictant i escrivint. L'Andreu Aymerich ha buscat les cançons i en Gerard Ferrer ha creat la pestanya i ho ha penjat.
d) Internet molt lent i alguna informació difícil de trobar. Hi ha hagut l'explicació dels apartats 2 i 3 per el mig i s'ha tret el document, per tant s'ha agut de tornar a començar.
e) Hi ha un compositor que la seva informació es molt inferior a l'altre i és més difícil triar la informació més important
b) Aprendre sobre diferents compositors i veure els diferents estils que deriven d'aquests compositors.
c) Fet per: Marc Sanchez (ho ha acabat al migdia a casa seva) i Arnau Muniesa. En Simbara Jagana i en Mohamed Marouan els han ajudat dictant i escrivint. L'Andreu Aymerich ha buscat les cançons i en Gerard Ferrer ha creat la pestanya i ho ha penjat.
d) Internet molt lent i alguna informació difícil de trobar. Hi ha hagut l'explicació dels apartats 2 i 3 per el mig i s'ha tret el document, per tant s'ha agut de tornar a començar.
e) Hi ha un compositor que la seva informació es molt inferior a l'altre i és més difícil triar la informació més important
2. La sensibilitat revolucionària
a) 11/4/11. Entre 2 i 3 hores.
b) Comprendre correctament la pel·lícula i els estils de pintura que es van originar a partir d'aquell temps.
c) Fet per: Andreu Aymerich i Gerard Ferrer. També ha ajudat en Marc Sanchez. Tothom ha près els seus apunts durant la pel·lícula.
d) Les hores del matí teníem un sol ordinador i no hem pogut buscar algunes coses que no sabiem i ens hem hagut d'esperar fins a la tarda. L'internet va molt lent.
e) Algunes coses eren vastatn dificils i ens han costat però la resta comprenent la pel·lícula podies contestar totes les activitats
b) Comprendre correctament la pel·lícula i els estils de pintura que es van originar a partir d'aquell temps.
c) Fet per: Andreu Aymerich i Gerard Ferrer. També ha ajudat en Marc Sanchez. Tothom ha près els seus apunts durant la pel·lícula.
d) Les hores del matí teníem un sol ordinador i no hem pogut buscar algunes coses que no sabiem i ens hem hagut d'esperar fins a la tarda. L'internet va molt lent.
e) Algunes coses eren vastatn dificils i ens han costat però la resta comprenent la pel·lícula podies contestar totes les activitats
3. manifestos revolucionaris
- a)11/4/11,una hora i quart
- b)Els objectius són fer un manifest sobre un tema que hem de decidir.
- c)El disseny i les altres tasques que han sigut comportades en relacio al manifest han sigut realitzades per el Gerard Ferrer i l'Andreu Aymerich amb l'ajuda d' en Marc Sànchez i les lleus contribucions de l'Arnau Muniesa mentre feia els GMAILS d'en Mohamed, en Marc i en Simbara
- d)Les dificultats han sigut que la connexió a internet ha sigut molt lenta.
- e)És dificil trobar un tema per fer-li un manifest. També s'ha de pensar durant una bona estona els arguments per tal de fer una feina estructurada, visual i d'una bona qualitat.
1.La revolució de les noves tecnologies
- a)Data i durada de l'activitat: 7/4/2011. Durada 20 minuts.
- b)Objectius de l'activitat: Crear un blog per poder comentar tot el treball fet durant tots els dies.
- c)Feina realitzada per cadescun dels membres del grup: Blog fet per: Gerard Ferrer, entrada redactada: Andreu Aymerich, entrada escrita: Marc Sanchez i Arnau Muniesa, dictar: Mohamed Marouan i Simbara Jagana.
- d)Dificultats en la realització de l'activitat: La majoria em oblidat la contrasenya o no em creat el gmail i també l'ordinador va molt lent.
- e)Pistes a tenir amb compte: Recordar d'anar al gmail per aceptar la peticció de l'autor.
Presentació
Aquest blog ha estat creat pel grup D del crèdit de síntesi del 2011. Format per l'Andreu Aymerich, l'Arnau Muniesa, en Marc Sanchez, en Simbara Jagana, en Mohamed Marouan i en Gerard Ferrer. Servirà per apuntar la feina diària del grup i ajudar-nos en aquest crèdit.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)