a)13-4-2011. Durada: 20 minuts cadascú.
b)Els ojectius d'aquesta activiat són apendre's el poema de memòria i ponunciar-lo bé. També traduirlo i escoltar-lo.
c)L'Arnau l'ha escoltat, l'ha llegit i l'ha traduit. També se l'ha estudiat.La resta del grup també se l'ha memoritzat.
d)La dificultat principalment ha sigut que l'entrada al youtube, per escoltar el poema ha sigut molt complicada per la nefasta connexió a Internet.
e) No hi han pistes a tenir en compte. No és una activitat difícil, ni llarga si la connexió a Internet és bona.
No hay comentarios:
Publicar un comentario